Implanty zębowe – najlepsza alternatywa dla tradycyjnej protezy

Implanty zębowe to najlepsza alternatywa dla wszystkich tych, których stan uzębienia, a właściwie braki w uzębieniu powodują konieczność noszenia protezy zębowej. Proteza jest nie tylko niewygodna, ale może również wypadać, a zbierające się pod nią jedzenie to zmora praktycznie wszystkich posiadających protezę. Najlepszym rozwiązaniem, które pomaga rozwiązać wszystkie te problemy są implanty zębowe.

Implanty zębowe – na czym polega cały proces?

Proces zakładania implantu możemy podzielić na trzy etapy. Pierwszy z nich polega na wywierceniu w naszej kości miejsca, w które implant będzie wszczepiony. Brzmi boleśnie? Niesłusznie. Etap ten zawsze odbywa się pod wpływem silnego znieczulenia, odczuwanie jakiegokolwiek bólu podczas wizyty w gabinecie implantologa jest praktycznie niemożliwe. Po całkowitym wygojeniu się rany czeka nas kolejna wizyta w specjalistycznej klinice. Podczas drugiego etapu wszczepiania implantu zostanie wkręcona specjalna śruba, na której po upłynięciu kolejnych dwóch tygodni specjalista osadzi koronę zęba. Cały proces jest więc dość długi, jednak jego efekty są w 100% zadowalające oraz przede wszystkim trwałe.

Gdzie najlepiej wykonać zabieg wszczepienia implantu?

Zabieg wszczepienia implantu zawsze odbywa się u specjalisty nazywanego implantologiem. Implantologia to dziedzina medycyny zajmująca się właśnie tylko tym jednym wąskim zagadnieniem. Aby wybrać najlepszą klinikę do wszczepienia implantu skorzystajmy ze znanych i sprawdzonych miejsc znajdujących się w dużych miastach, takich jak na przykład Kraków.

Sprawdź http://www.dentalimplantspoland.international/